Portfolio
Jan Linders supermarkt
Jan Linders is een supermarktketen uit het zuiden van Nederland. Hun nieuwe loyaliteitscampagne 'Emoji stixx' (emoticons op een zuignap) wilde ze onder de aandacht brengen bij gezinnen met kinderen tot 12 jaar.
Kinderen zijn erg getalenteerd in het beïnvloeden van hun ouders, vooral als het om boodschappen gaat. Een goede doelgroep om ons op te richten dus. Maar aan de andere kant zijn ze ook erg getalenteerd in het vermijden van advertenties. Hoe bereiken we ze dan?
In plaats van te adverteren tussen de YouTube-sterren, gingen we een samenwerking aan met een van hen: Dylan Haegens. Met 1,2 miljoen volgers is hij een van de meest populaire vloggers. En net als Jan Linders komt hij uit het zuiden van Nederland. De perfecte match! Dus lieten we hem een ​​video maken die overeenkomt met zijn beroemde format: top 10 streken. Video-aanpak: wat als emoji's in het echt verschijnen? Bovendien moedigde Dylan zijn volgers aan om hun beste emoji-stixx-foto's te uploaden op een speciale promotiepagina. Zo maakten kinderen en hun klas kans op een Meet & Greet met Dylan.
Klant: Jan Linders
Bureau: Happy Cactus